TJ Lokomotiva Borohrádek

letní fotbalové soustředění 2018 -Deštné

10. letní fotbalové soustředění – Deštné v Orlických horách

24. 6. – 30. 6.2018 – chata U SUPA

Už je tomu 10 let, co jsme začali každý rok pořádat pro děti místního oddílu letní fotbalové soustředění. Letos jsme se vrátili do krásné krajiny Orlických hor a to do nám známého zázemí u manželů Strnadových (chata U SUPA – Deštné v Orlických horách). Vybrali jsme termín na konci školního roku a vzali jsme děti na týden na hory. Musím dodat, že se sem rádi vracíme, protože je to tady prostě kouzelné a pro naše soustředění plně dostačující.

Opět jako minule jsme soustředění pojali sportovně a část výpravy se vydala na Deštnou na kole (převýšení 552 m.n.m., vzdálenost 40 km). Na druhý ročník TOUR Deštná se přihlásilo nakonec 13 závodníků. Chris Froome (Mira Kapusta – těsně před startem vzdal), Albert Contador (Sazima Tomáš), Rafal Majka (Sazima Radek), Peter Sagan (Liška František), Roman Kreuziger (Sazima Lukáš), Zdeněk Štybar (Liška Marek), Jan Bárta (Lifka Michal), Zamora Zamorano (Tomáš Grulich), Uve Ludwig (Libor Grulich), Petr Vokoč (Jakub Tocháček), Andre Greipel (Ribár David), Josef Černý (Sebastian Kapusta), Adam Ťoupalík (Martin Janeček) a Zdeněk Otruba (Tomáš Konečný). Nutno dodat, že letošní ročník byl opravdu náročný a borci se s tím poprali velice dobře.

neděle – po příjezdu na chatu jsme se ubytovali a rozdělili do družstev. Jako každé soustředění je doprovodným programem deštenský víceboj. Na večer jsme připravili šipky.

pondělí – poprvé jsme vyrazili na hřiště, kde jsme našim borcům naordinovali první tréninkové dávky. Nutno dodat, že všichni plnili zadané úkoly svědomitě a dobře. Součásti tréninkové jednotky je cesta z chalupy na hřiště, kdy vzdálenost je 1,2 km. Po skončení tréninku všichni absolvovali cestu zpět na chatu rychlým přesunem (běh). Kdo to zde nezná, tak neuvěří, jak může 1km do kopce bolet. Po výborném obědě a poledním odpočinku jsme pokračovali v dalších disciplínách. Na řadě byl letní biatlon (3 soutěže), střelba ze vzduchovky, ruční nohejbal a rozjeli jsme badminton.

úterý – ráno byl na programu opět trénink na fotbalovém hřišti. Součásti tréninku byl i fotbalovo-kondiční parkur, který se počítal do víceboje. Po tréninku všichni opět absolvovali výběh na chatu a snažili se vylepšit své časy oproti předchozímu dni. Nejlepší čas zaběhl Daniel Kopsa (5.10 min.). Odpoledne jsme vzali děti do lanového parku, kde si všechny mohly vyzkoušet, jak na tom jsou se svojí fyzičkou a sílou.

středa – na tento den jsme pro děti měli připravené překvapení – celodenní výlet do Hradce Králové. Jako první byla na programu návštěva krásného koupaliště FLOŠNA (zde jsme museli kvůli nepřízni počasí udělat změnu) a vzali jsme je do městských lázní. Děti se vyřádily a užily si všechny atrakce, které zde nabízejí. Odpoledne jsme zavítali na paintball do Malšovic – lesní hřbitov. Zde jsme svedli 2 bitvy děti proti dospělým. Musím konstatovat, že děti zaslouženě vyhrály. Tato atrakce se všem líbila asi nejvíce a rozzářené úsměvy na dětských tvářích toho byly důkazem. Všem tuto hru doporučuji.

čtvrtek – tento den se nám vzhledem k počasí opravdu nevyvedl. Venku bylo deštivo a foukal silný vítr, proto jsme museli vymyslet program v chatě na celý den. Pokračovali jsme ve víceboji. Další disciplíny byly dovednost (5 soutěží), fotbalový kvíz, hádej kdo co? a poslední byl kabaret.

pátek – počasí se umoudřilo a proto část výpravy absolvovala tréninkovou jednotku a deváťáci a děti, které šly na městský úřad, jsme přivezli do Borohrádku do školy. Odpoledne byla na programu poslední disciplína a to byl minigolf na zcela novém hřišti, které vyrostlo v místní obci. Musím smeknout, co zde místní vytvořili a co dalšího zde  mají v plánu. Všem moc doporučuji – překrásné. Večer jsme grilovali a vyhlásili deštenský víceboj. Celkové umístění: 1. RASÁCI, 2. BOROHRÁDEČÁCI, 3. ZÁMORY, 4. VANIŠ a 5.místo TULKOVICE.

sobota – po snídani a úklidu jsme se vydali k domovu. Týden utekl jako voda a jsme zase doma.

Na závěr trocha poděkování. Letos jsme poprvé zažádali o dotaci z MŠMT na toto soustředění a byli jsme úspěšní. Velké díky patří manželům Strnadovým, Restauraci SPORT - sponzorský dar, Městu Borohrádek v čele se skvělým panem starostou, všem trenérům, naší zdravotnici paní Moravcové, Jardu Voříškovi – sponzorský dar a všem těm co se zúčastnili a pomohli s organizací 10. letního soustředění. Ještě jednou všem moc děkuji. Fotky a videa najdete na naších fotbalových stránkách TJ Lokomotiva Borohrádek.

Sazima Radek

Diskuze

Poslední zápas

TJ Lokomotiva Borohrádek,, A"